jag antar att ni tänker ÄNTLIGEN nu?

Jag har finally pallrat mig ut i trädgården och tagit kort på huset. Och så här ser du ut.
Jag antar att det inte är så kul att se bilder på garage man insåg just att jag skulle gjort det. Det är nämligen såhär att i USA så är garage väldigt häftigt eller något liknande?! För här har man inte bara ett garage, inte två häller. Av någon underlig anledning har man mer garage än man behöver, eller jag vet inte. för att komma till saken, vi har 6 garage, inte en aning varför så många, Amerikanare...





Kommentarer
Postat av: Monika

Oj, sex garage, då kan man ju inte låta bli att undra hur många bilar de har..... Tänker på dig! KRAM

2011-12-18 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0