KARIBIEN

Vet inte om jag sagt det eller inte, men under springbreak kommer jag att spendera dagarna i karibien :) LYX, ja vet! Min värdfamilj hade redan planerat att åka när jag flyttade in, och det var planerat att jag skulle bo hos en kompis undertiden dom levde livet i karibien. Men icke, dom frågade om jag ville följa, SJÄLVKLART! så vi kikade på biljetter och pang, jag är påväg till karibien! :)

Nu sitter jag här och försöker hitta en bikini till resan, vilken ska man gå på?

1.                                                             2.                                                  
                       

3.                                                             4.
                   

5.                                                             6.     
                

7.                                                            8.
                 

Kommentarer
Postat av: Nevada Klara

Jag gillar verkligen 2 och 3! vart kommer dem ifrån?:D

2011-12-20 @ 05:45:10
Postat av: Anonym

1,2,3,7,8

2011-12-20 @ 19:41:51
Postat av: J.

Jag röstar på 3 och 5! :)

2011-12-21 @ 18:42:20
URL: http://www.karibienkryssningar.com/
Postat av: Monika

Röstar på 3:an och 6:an. 3:an verkar ju klar favorit bland alla röstande, så beställ den! Galet kul att du får hänga med till Karibien. Springbreak vet jag efter min egen resa i USA är galet - kul men helt galet vilken fest! (Ett tillfälle att njuta av och att "se upp" med om du fattar vad jag menar ;))

2011-12-21 @ 20:13:17
Postat av: Mamma

Jag och Mathilda tycker 1 och 8. Pappa tycker 5.

Har du inte redan haft en bikini (3) med volangkanter...känns lite favorit i repris, eller?!

Puss och kram. Löööööv you!

2011-12-21 @ 21:09:17
Postat av: Anonym

1, 2, 3, 5 :)

2011-12-21 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0