vi borde ha thanksgiving i sverige.

Jaha, då har jag för första gången i hela mitt liv fått uppleva thanksgiving. Och thanksgiving är precis som alla beskrivit det för mig. En MASSA mat! Har dock hört att man förknippar mat-koma med thanksgiving, men det slapp jag som tur var :) Efter middagen spelade vi spel och bara bratade om allt möjligt! Mycket trevligt!

Om man inte går till en buffe' restaurang så måste jag säga att jag har nog aldrig sett så mycket mat som jag såg idag. Självklar serverades kalkon och potatismos med sås. Men sen var det massa sallader, bröd, pajer (säkert 10 olika sorter) fanns tre olika pumpkin pies, dock gillar jag inte pumpa så skippade det! Sen var det röror, ostar, kex, grönsaker, frukt, såser, det mesta ni kan tänka er helt enkelt. GOTT!!!

Som grädde på moset tyckte jag, heaven och cody att en dag som thanksgiving med så gudomlig mat ska avslutas på McDonalds! sagt och gjort, ni ligger vi här med våra iphones och spelar Words With Friends. BRA DAG!


jag var smart och glömde kameran, men som tur va fanns google!


Kommentarer
Postat av: Monika

Ser fram emot att du inför Thanks giving i Sverige. Jag ser redan fram emot en inbjudan till detta matkalas som du tilllagar och bjuder på ;) ;) Här hemma har vi svullat i glögg och pepparkakor i ösregnigt första advent. KRAMAR!

2011-11-27 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0