flyttat

HEJ ALLESAMMANS.

förlåt för all dålig uppdatering. Men det har varit väldigt rörigt det senaste, jag har nämligen flyttat till en ny/annan familj. Så har verkligen inte haft tid att uppdatera. Iaf, nu bor jag tillsammans med min kompis heaven :) soft!
Jag ska lägga in bilder på huset och familjen så snart som möjligt, men efter som det ösregnat sen jag flyttade hit, det vill säga sen i onsdags, har jag inte pallrat mig ut för att ta bilder helt enkelt. Men det kommer, jag lovar!


jag och min syster

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar stört kul att vara där, jag är halv amerikan så kan säga att jag är ganska avis att du får vara i världens underbaraste land!!:) men varför flyttade du?

2011-11-14 @ 20:47:12
Postat av: Titti

Hej gumman.

Vad skönt att det ordnat sig med boendet. Bra att du tog tag i det så att du får ut det mesta av din tid "over there"

Saknar dig.

Kram

Titti

2011-11-20 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0