Onsdag. activity-schedual - Torsdag. Thanksgiving

Hej sverige!

Igår började vi vårat lilla Thanksgiving break. Vi hade activity schema, det betyder att vi endast har 15-20 minuters klasser. Är det inte galet? 7.50-10.55 är ju inte helt fel liksom!

Efter vår långa skoldag var vi dödströtta så åkte hem och tog en 3h lång powernap och sedan drog vi på fotbolls träning. Har en tråkig uppdatering till er: Jag är för gammal för att spela fotboll! Men jag tränar ändå så jag inte blir en tjockis, men ja, är lite träkigt att träna när jag inte har något att träna för. Men förhoppnings vis kan jag kanske spela collage soccer, ska kika lite extra på det!

Efter träningen åkte jag och Heaven till Jacob och bara hängde. Det var soft! Sen var det bara att åka hem och sova och tagga thanksgiving. Det är lite kul, när jag frågar folk vad thanksgiving är och säger att vi inte har det i sverige så säger dom: "VA? du bara äter massa god mat" Låter inte helt fel, så nu sitter jag här och taggat all god mat jag ska få proppa i mig om sisådär en timma!

Uppdaterar snart!!!!!




VI TAGGAR FOOOOOOOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0