WE ARE THE CHAMPIONS


BURLINGTON-EDISON HIGH ÄR STATE CHAMIONS I VOLLEYBALL.
I lördags åkte vi över till huvudstaden  för att heja på våra vänner som hade en chans å vinna state i volleyball (jätte stort). Och 3 h resa var det värt, vi vann!


the team

jag och heaven

min favorit spelare och hennes största fan

taggad tanner?

kolla scoretavlan, wihoooo

jag och molly, sen har vi connor creaping in the background

jag, mac, heaven, megan, hillary och dallas

food och shopping stop

nu är ni allt avis va?????? enorm FOREVER 21 butik.

detta inlägg sammanfattar
LYCKA

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh, vad bra att det ordnat sig med en ny familj. Kul att det blev hos Heaven. Kramis-Monika

2011-11-17 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0