fotboll

känns som det var längesedan jag skrev något om fotbollen. Så känns som det är dags för ett.

Som vanligt har jag träning/ match 5 ggr i veckan, men denna vecka blev det även lördag. Så igår spelade vi match och den match var vilktig att vinna eftersom vi då skulle gå direkt till state. Men icke, vi spelade förraårets vinnare för washington state och blev lite lätt krossade, dock var det som förväntat. 4-1 blev ställningen! Så på tisdag spelar vi mot rivalerna och då är det verkligen vinna eller försvinna! så önska oss lycka till!

Kan ju stolt berätta att fotbollen gårbara bättre och bättre hela tiden och jag har nu en plats i start elvan så ja, jag ska väl inte klaga! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0