halloweenparty

efter gårdagen match drog jag iväg till en av mina tjejkompisar där det var halloweenparty. Vi va cirkus 30 pers och amerikanare går verkligen in för det där med halloween. Det var kul, men jag saknar faktiskt sverige lite när det kommer till dessa evenemang. Haha. tror ni hajar vad jag snackar om?! Iaf, det var trevlig och efter att jag letat igenom 50 kostymer valde jag att klä ut mig till en joker. Kände inte för att klä mig i någon kort, porrig outfit eftersom det är en skam å visa bh-banden här. Så jag såg väl dumast ut av alla men whatever! Haha. Fattar inte varför jag inte tog några bilder, jag är verkligen dum. Som tur var gjorde andra tjejer det så jag ska sno lite bilder från dem när dem finns på facebook och lägga upp till er:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0