HOMECOMING I BILD






jag, Hillary & Mac


mac, heaven, jag, hillary, dallas och lexie


lunch bordet. Jag, heaven, molly & lexie


daron & jag


Hillary & heaven


heaven & jag


daron & jag


mariah & jag


alla tjejer.


hela gruppen


min grupp på restaurangen, dom gör maten framför ögonen på dig, på den silvriga plattan i mitten. Är typ en show.


Efter dansen som jag inte har bilder ifrån åkte vi till logans beach house där vi alla 24 "sov".




super pigg sisådär 4 på natten

det var en helt underbar kväll, varför gör vi inte sånthär i sverige?

Kommentarer
Postat av: Ilina

Å vad härligt det ser ut och vad fin klänningen var och jag ääälskar klackarna haha kram

2011-10-17 @ 07:18:59
Postat av: Mamma

Vad fin du är!! Du verkar verkligen ha haft det kul på balen! Älskar dig! Puss och kram

2011-10-17 @ 07:36:03
Postat av: Milena

Vad fin du var!

2011-10-17 @ 17:15:50
Postat av: Monika

Fantastiskt kul du verkar ha och vad vacker du är. Noel och Leah tycker du ser ut som en prinsessa. Leah älskar sina örhängen som hon fick förresten. Daron ser ut som en seriös och schysst kille, mer av honom framöver? Fortsätt njut! Massor av kramar från oss alla in Gefle.

2011-10-22 @ 16:24:41
Postat av: Monika

Vad fantastiskt roligt du verkar ha och vad vacker du är! Leah och Noel tycker att du ser ut som en prinsessa. Leah älskar förresten örhängena hon fick. Daron ser ut som en seriös och schysst kille, mer av honom framöver? Fortsätt njut och ha kul! Kramar från oss in Gefle.

2011-10-22 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0