homecoming

om två veckor är det homecoming. ska få uppleva min första bal, coolt! Skillnaden på prom och homecoming är att det är bara seniors som går prom och man bär långklänning på prom och kort på homecoming. BTW, Insåg typ för två dagar sedan att jag måste fixa en klänning så jag, heaven och molly åkte till Bellingham för att kolla klänningar och skor. Hittade inget, verkligen gräsliga klänningar. Så kvällen har gått åt till att hitta en klänning. Hittade massa snygga men då kom nästa problem. Antingen skickade dom inte till USA (europeiska hemsidor) eller så var frakten på inom 2 veckor. Ville inte risker att inte få klänningen efter som homecoming är om 12 dagar och om den inte passar måste jag hitta en annan osv. Men tillslut hittade jag en jag gillade på ett företag som erbjöd express frakt(mot betalning så klart, men men). Så min klänning är här innan torsdag, WIHO!





Simpel och inte FÖR fin, så en klänning som går och använda igen. AWESOME!
I like it, do you?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen snygg! Du kommer att bli jättefin i den!

2011-10-03 @ 09:08:20
Postat av: Ebba

Underbar! Vilken sida var det?:)

2011-10-03 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0