jobbigt läge.

satt på idrotten, fyllde i mitt styrketränings pass och en kille kommer och sätter sig mitt emot mig och går rakt på sak.

Han: "Fanny, you wanna go to the movie?"

Jag får världens chock, eftersom jag verkligen inte vill och inte vet hur jag ska säga det på ett snyggt sätt, spelar jag lite dum.

Jag: "movie?"
Han: "Yes, the movie"
Jag: "like cinema"
Han: "Yes"
Jag: "maybe"
Han: "I pay"
Jag: "If I want to go to the movie, I can pay for myself"
Han: "Don't you like when other pay or why should you pay?

vi snackade lite om varför jag skulle vilja betala själv, kom in på något annat ämne och då tog jag min chans att smita iväg utan att besvara hans första fråga.

Han bjöd ut mig på en dejt. Höll på att DÖ!

Killen har frågat mig efter mitt nummer 2 ggr, jag har båda gångerna hittat på dåliga ursäkter. Jag smiter ifrån frågan om jag vill gå på dejt, hoppas han fattar vibbarna för jag har idrott med honom imorgon också!


Om killen hade sett ut såhär hade jag inte tvekat


Kommentarer
Postat av: Milena

Hahaha dee går braa nu Fanny!

Hoppas du har det grymt bra där borta!:)

2011-10-11 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0