latar dag

idag sov jag ut, vaknade 13.30 eller något. Men eftersom jag stiger upp så tidigt på morgonen när det är skola, 5.45 liksom?! blir söndagarna en sån där dag där man hämtar upp sig och sover lite extra. Iaf, har bara legat i fotöljen och kollat film och serier hela dagen. Vid 6 tiden kom familjen och det var dags för söndagsmiddag. Friterad kyckling och potatis blev det idag. Efter det började jag tvätta, gud. jag är verkligen dålig på det. Jag menar det är inte svårt att tvätta några knappar och klart. Men insåg idag att jag knappt har några kläder att bära eftersom allt är smutsigt. 3 tvättkorgar var fyllda. Jag har varit för lat för att pallra mig ner till tvättmaskinen och trycka på start. så måste försöka bli bättre på det! (tänkte jag förra gången jag tvättade också).

Snart ska jag krypa ner i sängen och lyssna på lite musik. Ska bara hänga upp sista maskinen på linan!

OCH JA, jag ska bli bättre på uppdatera, jag försöker faktisk! men det är mycker runtomkring och dagarna ser ungefär lika dana ut varje dag så vet inte vad jag ska skriva om, men har ni några frågor eller något ni vill ha reda på är det bara fråga på.


Kommentarer
Postat av: s

hur mycket kostade det för dig att åka dit och betalade du allt själv?=)

2011-10-31 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0