lite shopping & tjuv?




dåliga bilder sorry.

Letade efte skor, för första gången i hela mitt liv har jag gått in i en butik och kommit ut med det jag letat efter. Brukar ta mig 1394 butiker och ett långt velande innan jag slutligen bestämmer mig. Dock var det bara ett par svarta pumps jag letade efter så kanske inte var så konstigt?

Efter det jag jag för att hitta en väska, en sån man har när man går på bal. Det var dock svårare, och ist för en "balväska" blev det en vanlig väska från Tommy Hilfiger, 150 kr, USA ÄR GALET! stog i valet mellan en marinblå och den beiga, kom ut med båda två, betalade för en.. nästan hemma får jag världens panik, hon har gett mig den blåa väskan, jag ska ha den beiga. Kollar ner i påsen jag fick och där igger den beiga. får ännu mer panik när jag upptäcker att jag knyckt en extra väska. Ne, inte knyckt, råkat fått med mig en extra. så fick åka in till stan igen och lämna tillbaka den. Fattar inte hur den lyckades följa med, men expiditen tyckte jag var en mycket ärlig kvinna som kom tillbaka med väskan. Haha, bara jag som lyckas! men som försvar: dom hade inget larm på den så reagerade inte! Uppps!

beställde även blomman som Daron ska ha i skortan? Fattar noll, detta är för nytt för mig. den är iaf fixad och nu är det bara naglar klar :) sköööönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se en bild på dig och Daron sen när ni ska ge er iväg tiöl balen! Don't forget it

2011-10-13 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0