neon day & neon sign


Här har ni mina XXXXL byxor, omsydda om ja. perfa för en neon-day.
Idag var det neon som var dagens outfit, alla klär upp sig och damn, skolan lyste i neon färger. Jag var långt ifrån den som bar flest om man säger så!
Kan tillägga att gårdagens theme för klädsel var: your team! Kan berätta att med stolthet bar jag upp Elfsborgs färger!
Iaf, passande till denna dag hittar jag 6th peroid en enorm neongul skyt på min bänk.


Jipppy, jag slipper gå till homecoming själv! Det först han fråga när jag såg skylten var inte ja eller nej, utan: har jag skrivit rätt :) sweet!

Kommentarer
Postat av: -

Gud vad gulligt!

2011-10-12 @ 07:37:57
Postat av: Milena

Haha vad sött!:)

2011-10-12 @ 11:25:39
Postat av: Syster

Åh nej va gulligt! Hoppas inte du nekar detta!:0 ska kolla upp killen på Facebook dirr

2011-10-12 @ 15:57:00
Postat av: Monika

Man kan inte tro att det är size XXXL, och att det skulle passa såååå bra på dig ;) ;)

2011-10-22 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0