fick en fråga...

Fick en fråga som jag tänkte besvara snabbt.

Hej!
Gjorde du något delstatsval och vilka i så fall?
Ha ett toppenår i Washington! :)

Nej, jag gjorde inget delstats val, dock gjorde jag en önskning om vart jag ville komma. Så i min ansökan önskade jag massachusetts, New Jersey och Rhode Island. Anleningen till att jag önskade dessa städer var för att jag ville komma hyfsat nära New York. New York är nämligen en stad som jag bara drömmer om att få besöka och ja samtidigt som jag älskar havet och ville bo i närheten av det. tänkte ju närmre ju större är chansen att jag kanske får åka dit. Alla dessa städer ligger på öst kusten och när jag fick min plasering var det så långt i från östkusten man kunde komma. Högst upp på väst kusten, Washington State. Dock blev jag överlycklig och detta är ett ställe som verkligen passar mig. & Jag gillade spänningen att inte veta vart jag kommer att bo och slutligen få en plats och börja googla fram all fakta du kunde hitta. Trots att jag önskade placering hade jag inga förväntningar om att hamna på min önskade plats. Jag sa från dag ett att jag ska inte ha några förväningar för då vill allt bli bättre!

Om jag ska säga vad jag tycker så är delstatsval inget att rekomendera. För det första så är det inte 100% att du kommer till just det du valt. För det andra målar du upp en bild av hur allt kommer va och se ut, blir det då något annat eller inte som du tänkt dig är det lätt att man blir besviken osv. + att: En familj väljer dig och skickas bara dina papper till 3 stater missar man möjligheten att hitta en guldfamilj som verkligen hade passa just DIG i andra delar av Stora Amerika. Önska kan man alltid göra, men man ska inte ha för höga förväntningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0