ASB-card

JUSTE! kom på att jag glömt å berätta att jag har hämtat ut mitt ASB-card. Alltså mitt skolkort!

Kan även berätta att mitt nahellack ska se ut så, det har inte suttit på i flera veckor utan att jag inte fixat till det.
Här i USA snackar alla tjejer (dom i laget, hehe) om ett nagellack som heter crackle. Det är helt nytt här och jag var bara tvungen att köpa det för att testa och se vad det var som va så omtalat. Det är ett nagellack som du målar över ett annat och på något vänster spriker/drar ihop sig/ bildas ett mönster. lite små coolt! OCH JA, det gör sig bättre i verkligheten än på bilden!

Nu ska jag sova, imorgon väntar söndagsmiddag med Seafood Buffet. Me lööööve! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så roligt och läsa! checkar din blogg flera gånger varje dag :D

2011-09-04 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0