BILDBOMB FRÅN "THE OYSTER RUN"

Efter att jag har sett 15 000 motorcyklar på en och samma plats, sett alla möjliga olika typer och former av motorcyklar, fått höra att jag kommer bli en hjärtekrossare, träffat, kramat och tagit kort med Bandidos är jag nu RÄTT superhyper! JAG ÖNSKAR ATT JAG UPPLEVDE DETTA VARJE DAG, JAG ÄLSKAR USA!!!!!!

Jag är näst intill mållös, så bilder förklarar mina senaste två timmar.


Jag och bandidos officers from the club.


Jag och några av de 15000 motorcyklarna som befann sig på en och samma gata.


Jag och en av de mest annorunda motorcyklarna som fanns på plats. I hörnet kan ni även se en av Amigos gängmedlemmar.


Miles lång gata är fylld av cyklar så långt ögat kan nå.


ytterligare en speciell.


Denna motorcykel(?) får mitt pris för fräckast, galnast, coolast och mest annorlunda. haha


inte varje dag man man går och tjötar med en av bandidos officers om allt möjligt!


Efter kort fick jag inte gå utan att kramar, kort med deras kameror, kort på mitt hjäpta på tanden, lite fler kramar, en lång konversation om att mana ögon är vackra, att jag kommer bli en hjärtekrossare, och ytterligare några kramar. Mjuka killar med STENHÅRD och farlig insida typ?!  

OCH JA, DOM ÄR PÅ RIKTIGT!

Samtidigt som det var otroligt coolt och häftigt insåg jag att dom faktiskt är rätt farliga. När Butch gick fram till några andra snubbar från Bandidos och frågade pm jag kunde a kort med dem såg han lite fundersam ut, vände sig om och frågade en kvinna i läderkläder och bandidos loggan på ryggen: "hey baby, is it okey if I take a picture with the little girl"  hon tittade på mig, kollade på honom och sa med attityd "NO" och vände sig om igen.

GRYM DAG, NU SUNDAY DINNER! bye sweden!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hi over there! Shit vad du hinner uppleva massor. Märks att du stortrivs och du verkar vara helt in LÖV med USA. Kul att din familj ser till att du får uppleva en massor och att du fått en massa kul polers. STORT TACK för present och grattis på Leahs födelsedag. Hon blev jätteglad. Hon fick hål i öronen i 6-års present så att få ett gäng urfina örhängen passade henne perfekt. Ha det nu fortsatt bäst!!! Kramisar!

2011-09-26 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0