en snabb uppdatering

Mamma (och alla andra som läser), nu äntligen kommer en uppdatering om matchen och min första dag i skolan.

I tisdagskväll spelade vi ju match i Lakewood, tyvärr gick vi därifrån med en förlust. 2-1. men det var jämnt och det är bara att ta nya tag idag. Jag gjorde även bort mig ganska sådär super mycket. Här i Usa drar man någon Usa ramsa riktad mt dess flagga innan match, man ställer upp sig i nummer och springer sedan in på plan när man blir uppropad. När vi stod uppradade tänkte jag, gud va skönt att jag har 16 och är iprincip sist, då kan jag se hur alla göra. Men gör jag som alla andra? Nej, när man springer in på plan ska man hälsa på domarna och sina lag kamrater. Jag springer in på plan fram till domarna där dom står redo med sina knogar. Jag fattar noll och vinkar lite fånigt till dom och joggar förbi hela laget mitt lag utan att slå i hand med dom också. Lite pinsamt ändå! När jag kom hem var det bara duscha ställa klockan på 5.45 och sen slockna.

ons- Klockan ringer 5.45 och jag fixa till mig, åt lite frukost och klockan 7 rörde jag mig ut mot vägen. 7.05 kom den gula skolbussen och plockade upp mig och sen åkte jag runt på den i typ en halv timma. Dagen gick snabbt och jag fattade noll! Jag kan engelska, jag tänker iprincip på engelska nu för tiden. Men när man pratar om Statistics (problemlösning och mattetermer) noveller som är skrivna på 500-talet och USA's historia är orden kanska okända och jag hände inte alls med. Dock träffa jag mängder med folk och andra utbytisar så det var kul. Förutom att det var svårt att förstå kan jag säga att jag ÄLSKAR HIGH SCHOOL. Efter skolan var det bara att röra sig ut på fotbollsplanen och träna.

Upps klockan är mycket. Mer detaljer får ni senare eller imorgon för nu ska jag sticka iväg å spela match mot Bellingham.


Har vi inte grymt snygga träningsställ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0