fotball game

Vi blev utklassade igår. 7-42 haha, de gjorde 6 toutch downs! Men, men.. Efter det drog vi på School dance, den var unformal så var mest som ett "disco". & jag tyckte som vanlig att det var urtråkigt, men men. Gillar man inte dansa är väl inte ett "lågstadie disco för 15-18 åringar" det bästa att gå till. Btw, you get in trouble om du dansar för tät med det motsatta könet. Hehehehe...... Efter det åkte jag, dallas, heaven och dalton hem till lexie å käka tacos, kollade bridesmaids och deckade i soffan. Bra kväll (förutom skoldansen hiho)!


heaven & jag efter matchen

paus underhållning.

Bra som jag är lyckades jag inte ta en enda bild på matchen!!!!!!!! Nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0