gameee


mac, jag, hillary & dallas


BLÅTT&GULD. Efter skolan och soccer practice plockade Hillary upp mig, tycker fortfarande det är helt sjukt att 95:or kör runt i sin egen bil, och vi rörde oss hem till henne för att fixa oss inför gårdagens footballs match mot Bellingham. Amerikansk football... Fattar verkligen ingenting. Men stämmningen var på topp, läktaren var klädd i blått och guld och man kan inte annat än å tycka om det. Eftersom jag inte fattar något vet jag inte om jag har rätt, men jag TROR att vi utklassade dem, 21-0 låter iaf som en utklassning. Efter det åkte Heaven, Kim, Mariah, Raylie, Hillary, mac och jag hem till Molly där vi kollade på film, åt pizza, badade i jacuzzin och bara myste.
Idag vaknade vi upp tidigt och gjorde våfflor, typiskt ameikanare med sockerbomb till frukost. Men det är gott ibland så ja, efter frukosten rullade jag och mariah hemåt. BRA KVÄLL.

Nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällens föreställning som jag och linda ska gå på. Det är en teater med Molly (Lindas dotter) i huvudrollen. Blir nog jätte trevligt :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Du får väl be någon att förklara. Tips kolla med Butch!

2011-09-21 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0