måndag och skola.

Efter en söndagsmiddag med svenska köttbullar som tyvärr inte blev jag jag ville tog det verkligen emot att ställa klockan på 5.45. Jag gillar High School, men 5.45 är inte okej! Idag har jag iaf ändrat mitt schema. Så nu slipper jag statistics och spanska 3 och kör på Marketing och Facse som innefattar: sy, matlagning och annat roligt. Gillar mitt schema för mycket just nu, 2 teoretiska lektioner resten flams å trams. Nä men, 2 lektioner med böcker resten är mest kreativa typ :)

Man får en hel del frågor som utbytis och de vanligaste brukar vara:
Saknar du inte din mamma? (de frågar aldrig om pappa, bara mamma) & Saknar du inte dina vänner?

Alla blir verkligen jätte chokade när jag säger nej. Självklart saknar jag min familj och mina underbara vänner. Men jag har det så himla bra och jag vet att mina vänner och min familj finns där när jag kommer hem. plus att nu för tiden är det så enkelt att prata med folk på andra sidan jorden och du kan både se och höra dem när du vill. Tack Skype! Tiden bara springer iväg och snart står jag på svenskmark igen, så nej. jag har faktiskt ingen hemlängtan(förtillfället, kanske kommer senare dock).



Mina favorit flickor

la familia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0