match

TIGERS-Link Christian 2-1. Gud va kul det var att spela igen efter en veckas uppehåll pga. skada. inget allvarlig, endast en sträcktmuskel, men har inte kunnat spela. Iaf dagens match blev en vinst trots att det var de tuffaste motståndarna vi kommer att spela emot, men vi spelade RIKTIG bra och jag fick även äran å göra en asist :) Så det kändes bra!

DOCK är så arg på mig själv över att jag slutade spela fotboll för två år sedan, dock var det lika mycket sjukans fel eftersom det tog dem 1 år att komma fram till vad felet på mitt knä var. Men känner att jag var kapabel att göra såååå mycket mer då än jag är nu. Blir så arg och besviken när jag misslyckas med något som jag VET att jag aldrig hade misslyckats med för två år sedan.

aja, TRÄNING TRÄNING TRÄNING... Är ju träning varje dag så förhoppningsvis kommer det väl snart.

Nu sitter jag här å kikar bilder och inser hur mycket jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Monika

Härligt Fanny, grattis till segern och din asist! Blicka framåt inte bakåt - du kommer aldrig tillbaka två år men kommer definitivt framåt ;);) Kul att du återfunnit fotbollen och är biten igen. Kanske du blir fotbollsproffs (om två år alltså...) istf jurist ;)

2011-09-28 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0