seattle outlet mall


när en ralph skorta i sverige kostar 999:- och här i usa 350:- då köper man av någon underlig anledning 2 automatiskt.

simpel topp från United Colors of Benetton, Kostade innan outlets priser + rea 69$ (490kr), men endast 20$ (140kr) för mig idag, wiho!

Kamera: köpt för 560kr, I sverige 1399kr, GALET!
Klocka: snygg och var ja, billig. 150 kr.  

Kom nyss hem från en shoppingrunda, och damn va det var billigt. Eftersom det var så billigt blev det väldigt dyrt, om ni hajar vad jag menar?
Kom även därifrån med en kamera. Eftersom jag bara har en stor systemkamera tyckte jag att det kunde vara bra att ha en liten kamera som jag kan släpa med mig överallt, till skolan, till matcherna och ja överallt. Kan alltid ha den till hands eftersom den passar i alla väskor. Den är till och med mindre än min mobil så kan nog till och med trycka ner den i fickan och det skulle vara till behov.
Köpte lite annat smått och gott som en väska/tygpåse, parfym och örhängen, kanske visar det en annan dag.

Om inte Victorias Secret och Juicy Couture öppnar i sverige kommer jag aldrig hem. Hittade VÄRLDENS snyggaste väska, skor och myskläder på J C, dock ekade plånkan och 300$ som motsvarar 2100:- för en väska kändes lite tufft. (då var det ändå 25% off på vad den egenligen kostade).

USA ÄR GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0