sleepover

Matchen i lördags var tyvärr en förlust. 1-0, skönt att det fortfarande är träningsmatcher. Imorgon börjar det på riktigt!

Efter matchen i lördags skulle några i laget till en sjö och bada, så jag hängde på dem. Där firade vi även Mariah med mat och tårta eftersom hon fyllt år. Efter sjöbesöket åkte jag, Hillary och Heaven hem till Hillary för att duscha och fixa oss inför bio där vi även mötte upp "L" och Mac.  Såg Shark Night och ussh, gillarde den inte alls, hatar hajar! Efter bion åkte vi hem tills Mac's house och myste innan vi kröp till sängs. Bra dag! 

Måste bara säga att jag ÄLSKAR att 16 åringarna här kör bil. Lika mycket HATAR jag att jag inte kan ha det! Men, men.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0