sunday-dinner

Kvällen börjar dra sig emot sitt slut och nu sitter jag här... full med seafood, hemma gjord glass och kladdkaka.
Fick äran å göra en kladdkaka. Jag är bra på laga mat, men det där med bakelser, fika och desserter är nog inte min grej. Jag lyckades få till en torr kladdkaka iaf, så det var ju bra?! Dock var den mycket omtyckt och de två jag gjorde gick åt. Jag föredrar dock mammas!:)

Receptet fick jag över skype när jag pratade med familjen. Under detta samtal drar mathilda dagens kommentar.
Jag och min amerikanska värdmamma Linda sitter i ena änden och pratar med familjen Löthman på andra änden. Stor del av konversationen sker på engelska så att linda ska förstå och kunna prata hon med. När linda sedan berättar att hon ska gå och säger hejdå och lämnar datorn slänger lilla fröken Löthman ur sig kommentaren
-Va bra engelska hon pratade!
SMART TJEJ!

Har även gjort en ny tattoo:


BBQ:


GIGI AND ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0