GRATUATION




Anna, Dallas, Hillary, Heaven, Molly och Jag

Jag, the Arch och Molly

Jag och Heaven

Jag och sis

Jag och Hillary

Jag, Alley och Heaven

Jag och Lexie

Gratuation 2012

Mariah, Jag, Molly och Kim

Jag & Dallas

Gratuation

Jag och Jordan

Me & Miles

"hey, a serious one"
"okaaaay"

I fredags var det som sagt gratuation, så jäkla nice, önskade dock att jag också fick gå. Men fick ju äran å vara med hörnet med min arch. Iaf, efter en lååååååång dag stupade jag i säng vid 11 tiden.

HAPPINESS, nu är det bara 2 dagar tills familjen är här ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, verkligen snygg blombåge. Fattar att du klarade floristkursen med bravur! Njut av familjen och er resa tillsammans i USA. Ses om några veckor. Kram!

2012-06-12 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0