NU RÄKNAR JAG NER DAGAR

nu är det bara 15 dagar tills jag får se min fina familj igen, och endast 29 dagar kvar tills jag står på svensk mark:) Idag är vi lediga här i USA eftersom det är memorial day, något med krig å göra tror jag! Idag har jag verkligen inte gjort någonting, gick upp sent, kännde för att sova in eftersom jag inte gjort det denna helgen. Drog in till stan och letade efter kläder till Heavens jobbintervju imorgon. Hittade inget, så nu är jag hemma igen, latar mig! Ska snart göra lite läxor, måste skriva en poem!


Kommentarer
Postat av: Johan Thyren

Hej Fanny, Jag kunde inte svara på ditt mail, så jag skriver här istället.



Kul att höra att du tänkter BIK.Vi har ett lag, som man skall kunna kombinera skola, arbete och fotboll. Viktigaste är att ha kul. Åldern är imellan födda 94-91 och en handfull födda 96, som vi spelar in i laget. Miranda är signad för oss, men har inte riktigt kommit igång/bestämt sig. Vi tränar 2ggr/vecka + match och vi försöker få till minst 1 träning med mkt folk. Just nu pendlar vi mellan 1-3:a i serien. Har mkt kul och är ett spelande lag.Tror säkert att du skulle passa in perfekt i gruppen. Vill du så skulle jag kunna göra en övergång, som är klar tills du kommer hem alt. till efter sommaren (måste göras innan sem). Vi spelar 2 matcher efter midsommar, sedan gör serien uppehåll. På vår nivå, kan du direkt vara med oss på match, inga beskymmer. Hör av dig på mail hur du tänker. Vid övergång, så behövs ditt personnummer. Ha det gott. Mvh/Johan

2012-05-29 @ 15:32:28
Postat av: Mamma

Vi räknar också ner. Ska bli så kul att ses igen! Älskar dig!

2012-05-29 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0