åker om några timmar

Nu sitter jag här, bara några fjuttiga timmar ifrån att planet lyfter från Landvetter. Av någon anledning är jag coollugn, bokstavligt. Jag sitter här i min säng, går inte alls i hundra, funderar inte alls på vad jag glömt packa ner, är super trött,  jag är inte nervös och har inte ens liiiiiiiiite resfeber.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? för jag vet inte riktigt vad jag känner? tror inte jag känner något? Tror inte jag insett att jag faktiskt ska åka!

NÄ, nu ska jag för sista gången på ett år sova i min mjuka, stora och underbara säng. Godnatt♥

(tortt inlägg, men jag updaterar mig imorgon innan vi börjar röra oss mot flygplatsen, för just nu känner jag mig rätt... kostig typ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0