farwelldinner, next up farwellparty!!

då var första avskedet avklarat. Morbror och Lena kom på middag och jag fick en liten avskeds present också. Tack:)

Shit, alla avsked kommer bli tuffa. Grina redan idag och börjar inse hur tufft det kommer bli att vinka av mina kära föräldrar, syster och min underbara vän på flygplatsen. Grinar redan nu av tanken! (Ja, jag hatar avsked)

Att det bara är 6 dagar kvar skrämmer mig lite, schemat fram till avresa ser fullspäckat ut och jag vet inte hur jag ska hinna med allt:

Morgondagen- består av 30-års fest för faster Emma och Martin. Efter det är det bara att pallra sig hemåt och förbereda inför kvällens festligheter för mina närmsta vänner. Ett farwellparty som förhoppningsvis inte blir alltför deppigt!
Söndag/måndag- tillbringas ute i mormor och morfars stuga så jag får en möjlighet att säga hejdå till dem. Måndag klockan 2 är det klippning och slingning. Efter det förhoppningsvis massage.
Tisdag- packa, packa, packa
Onsdag- packa, mysa med mina fina vänner
Torsdag- sista kvällen spenderas med kräftskiva med familjen och checka av packningslistan!
Fredag- AVRESA

nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag orkar kliva upp LIIIIIITE tidigt än vanligt imorgon.

♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Monika

Verkligen kul att följa dig på bloggen, ser fram emot att ta del av livet i USA. Eftersom du avslöjade att du är hos mormor och morfar försökte jag ringa på mobilen för att få babbla med dig idag. Men de verkar ha rysligt dålig täckning för det går inte att komma fram ;). Jag försöker ringa dig på tisdag istället så du får ett avbrott i allt packande ;) ;) Kram på dig och njut och ta det lugnt under veckan. /M

2011-08-14 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0