fredag & lördag

Fredag:
Dagen började som vanligt med fotboll. Det var dock en go träning med match på små mål. Mitt lag vann hehe.
Efter det plockade linda och butch upp mig och vi åkte hem så jag fick duscha och göra mig i ordning. Efter det åkte vi ut med bilen för lite sightseeing. Vet inte vad jag ska kalla det, men jag fick spana in området och städerna runt Burligton. & vet ni vad? Jag har kommit till paradiset! Vi var säkert ute i 4-5 h och bara åkte. Det var som att åka fram i en djungel, träden växte nästan inne på gatan och var formade som en alé runt vägen. Vi gjorde vissa stopp för att kolla på utsikten och gjorde även ett stopp på en Oyster Farm (Ostron farm), har berättat hur mycket jag gillar skaldjur. Asså damn, det fanns krabbor i samma kropps size som typ.... större än mitt huve.
Efter den helt fantastiska bilturen gjorde vi ett snabbstopp hemma för att packa ner lite mat i picknik korgen sen begav vi oss till en, typ camping där Brent och Autumn hade tänt en stor läger eld. Vi grillade vår kvällsmat och smors.
-Riktig Kanon dag helt enkelt!

Jag och linda på Taylors Oyster farm

Underbar utsikt

Camping

Lördag:
Somvanligt, dagen började med fotboll och idag fick vi även veta vilka lag vi kommer att spela i. JAG KOM MED I VARSITY LAGET, WIIIIIHOOOOOO! för er som inte vet vad det är, så är det så här att man delas upp i 2 lag, Varsity eller Junior Varsity. Varsity är det bättre laget (som jag tror ska representera skolan typ) sen Junior Varsity för de som är lite mindre bra.
Bra dag hittills, nu ska jag ut i solskenet!

Love, from Bay View


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till Varsity laget!! Kul att du kom med! Puss och kram

2011-08-28 @ 09:22:50
Postat av: Ventelä

Hej Gumman! Vad kul att följa din resa!! Jättekul med fotbollen, hoppas det blir vinster, men med dig i laget så blir det kanon! Må så gott, Fanny. Kram Ventelä

2011-08-29 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0