i'm in heaven

Kom nyss hem från en liten tripp till Victoria's secret. JAG ÄR I HIMMELRIKET! Är överlycklig när jag hittar någon liten pryl på en flygplats eller liknande. Men nu, NU har jag en stor fet gudomlig butik full med underkläder, parfymer, kläder och snygga påsar endast 10 min från huset. WAAAAH! kunnde inte låta bli att shoppa lite. eftersom jag lämnade mina body splash/mist hemma så att mamma skulle kunna använda dom, kom hem med 2 nya ist (we had to hurry så hann inte handla mer hehe). Dena har lovat att vi ska åka till Bellingham och storhandla, butiken är minst dubbelt så stor där.

(inte världens vackraste bild, men ja.)

Hade inte tänkt skriva ett helt inlägg om bara Victoria's secret utan berätta om mina 2 senaste dagar.

SÖNDAG: På söndag morgon åkte jag och Butch till golfbanan för en 18-håls runda. Det var min första runda på en riktig golfbana. Gick varken bra eller dåligt faktisk. Jag slog raka bollar, inte så långa och inte så höga. Men jag tog mig runt och det gick bara bättre å bättre hela tiden. framsteg. Fick även köra golfbil, wiho!


Efter golfrundan åkte vi hem och det var dags för söndagsmiddag. Denna kväll var vi hela 20 pers och maten var kanongod och avslutades sedan med cheese cake. När vi sedan ska gå och lägga oss upptäcker vi att vi har fått stopp i avloppet. Vi kämpar och sliter (Butch kämpa och slet, jag och linda kolla på) Det slutade med att jag och Linda, klockan halv 11 sätter oss i bilen för att åka och köpa medel och grejer. Det blev Walmart efter som det är det enda ställe som är öppet såpass sent. det blev en sen kväll och avloppen fick vänta till nästa dag.

MÅNDAG: dagen började med fotboll och sedan hem och duscha. (rörmockarn hade varit på besök och fixat problemet) efter det fixade jag till mig för att åka till skolan och ta kort inför något, inte en aning om varför men ja, säkert till något behövligt. Vi gick även och fxade mitt schema. Asså high School är LOVE, du väljer precis vilka ämnen du vill det enda krav är att du läser någon typ av engelska och US History. & det roligaste av allt är att du kan läsa precis vad du vill. Det finns ämnen som Power Walking(?) du bara går hela lektionen och du får betyg i hur du power walkar, konstigt eller konstigt? sen fanns det ett ämne där du bara tar foton och ja. ALLT finns att välja å jag skojar inte.
Jag ska iaf läsa:

HÖSTTERMINEN:
Amerikansk litteratur - eng (du läser iprincip bara)
statistics - matte
basic teater (du leker lekar, slut provet är att komma ihåg några rader utantill)
spanska
Fitness, styrketräning - idrott(PE) (jag får betyg i att göra situps, armhävningar osv.)
US history - amerikans historia

VÅRTERMINEN:
Sport - idrott(PE) (idrott överlag)
Algebra - matte
teater
spanska
kreativt skrivande - eng (man skriver om precis vad man vill, kan hända att man får ett ämne som man kan skriva vad man vill om)
US history

Nu ska jag krypa till säng, Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh... minnen, minnen... :)

2011-08-30 @ 22:15:26
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0