one week left

en vecka kvar i mitt trygga hem. snart börjar mitt äventyr!!
Är trött och funderar på refrängen, men innan det tänkte jag bara svara på en fråga: 

Hej
jag funderar på att åka bort och plugga ett år nästa år. varför valde du sts och inte några av det andra organisationerna?

tacksam för svar.

Anledningen till att jag valde STS var för att jag tyckte att dom kändes mest seriösa. Tex: Dom la under intervjun/första mötet fram regler som jag var tvungen att följa under mitt år. Så sa dom även till mig, tänker du inte följa dessa är det ingen ide att lägga pengar på en resa som du kommer bli hemskickad från. vilket jag tyckte kändes seriöst. De kunde svara på det jag undrade över vilket var svårare att få svar på i de andra organisationer då intervjuarna själva inte hade varit utbytisar. EF har jag tidigare varit iväg med på en språkresa i tre veckor. Inte ens tre veckor klarade dom av att hantera så hur hade det blivit med ett år? Mina erfarenheter av EF är alltså inte dom bästa. Explorius kan jag egentligen inte uttala mig om, dom var bra men kände inte att dom passade mig. Jag fick bäst intryck av STS, även min pappa och därför valde jag att åka med dom. vilket jag är glad över. tycker att dom skött sig bra och tagit sig tiden när man ringt och undrat över saker och ting.

Hittade äntligen en bild på skolan jag ska gå på, var nog den enda också. Burlington Edison High School.


Nu går ögonen i kors. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0