träningsvärk

Kan stolt berätta att jag klarade mig från gallringen i soccer. I'm in the team, wiiho! :D

Dagen har hittills sett ut såhär, gick upp ur sängen. Eller vänta, kämpade mig upp ur sängen då min kropp inte var riktigt van vid 2,5 h träning.  Trots att jag knappt kunde röra mig pallrade jag mig iväg til träningen och körde ytterligare 2,5 h. Efter det fick vi reda på vilka som tyvärr var tvungna å lämna laget. Så nu fram till den 7, då matchen spelas har vi konstant träning. När jag kom hem och dragit av mig fotbollsskorna upptäckte jag två feta blodblåsor på vardera fot. Som om det inte vore nog med att jag har dödlig träninsvärk vilket resulterar i att trappor är dödliga och inte att leka med, jag haltar fram som en gammal tant och kan inte sitta på min rumpa.
Gud är på min sida idag! 

Efter en dusch och lite mat åkte jag och Butch till golfbanan och slog lite på ranschen. Jag tror inte golf är något jag bör satsa på. Ussh va dåligt det gick. Har dock gjort framsteg, jag träffar alltid bollen, sen går den kanske inte dit den borde och inte tillräckligt långt. Men what ever, det kommer väl en vacker dag det också. Förhoppningsvis!

Efter golfen stensomna jag i solen igenoch vakna sedan upp till denna vackra syn.

&en bild på gårdagens solnedgång


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!!! Kul att du kom med i laget. Träningsvärken kunde du väl räkna med efter att ha legat på latsidan hela sommaren :). Älskar dig! Kram mamma

2011-08-26 @ 08:50:19
Postat av: Mats Hjort

Hallå Fanny,

Hoppas allt är bra med dig och ditt "nya liv" i USA.

Pratade med din mamma på Bewellness, hon berättade att du börjat spela fotboll igen, jättekul att höra.

De gamla takterna sitter säkert i, gäller bara att få upp konditionen så är du given i laget, lycka till! Glöm inte att visa tränaren dina långa inkast, ett bra vapen på matcherna.



Härligt att se lagkortet från Gothia, fina minnen!



Ha det så bra / Mats

2011-08-27 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0