ett mycket speciellt armband





Idag under christmas eve firandet träffade jag en "släkting" som sköter kostym/outfit i en hel del stora tv serier... Bland annat Chuck och O.C. Eftersom hon sköter allt vad kläder och smycken heter har hon även samlat ihop en hel del smycken genom åren. Jag och Heaven + de andra tjejer som var där fick välja ut ett av alla dessa smycken. När hon sa att detta armband bar Rachel Bilson/Summer i ett av avsnitten av O.C valde jag snabbt det!

Jag har ett armband som bärts av en Hollywood kändis och som varit med i TV. wiho. Nu måste jag bara kolla igenom alla säsonger så jag hittar det.... 

                               

Kollade även igenom Robyns (kvinnan som gav oss smyckena) bilder, DANG, i want her job sooooo bad. Hon har sisådär bilder tillsammans med alla Hollywood skådisar du kan tänka dig. Blake Liverly, Rober Pattinson, Rachel McAdams osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0