seattle

förra helgen var vi på fotbolls tunering i seattle, eller det var mer en talang show för collage-coacher så de kunde hitta spelare, men  även för high school tjejer att visa vad det går för! Jag var för gammal, F*ck my life typ, kunnde hittat en anldening att sendera yttterligare 3-4 år här i USA, men icke! Iaf, jag  var bänkvärmare fredag, lördag och söndag men det var det värt. Vi åkte inte hem mellan matcherna utan stannade på hotell, I LOVE HOTELS AND HOTEL BREAKFAST. Och när vi inte spelade fotboll shoppade vi och jesus amalia. Shopping centret var enormt och om man säger så här. vi shoppa tills vi hade ont i fötterna och då hade vi inte gått igenom halva centret! GALET! dock håller jag i pengarna så skippade shoppandet! Men efter som vi inte har H&M och det endast finns i Seattle köpte jag lite nödvändigheter så ja, jag gick inte där ifrån tomhänt! IAF, BRA HELG!


hotellet

HANNA OCH JAG (inte från vår seattle trip dock.)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur för oss här hemma att du inte kunde visa upp dina fotbollstalanger! Vi vill gärna ha hem dig!

Puss & kram

2011-12-02 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0