war horse or not?

Sitter här hemma nu, precis storstädat heavens rum... Eftersom jag sover i hennes rum och ja, iprincip bor i hennes rum kännde jag att jag kan ta ochhjälpa till lite och städa hennes rum, ÄVEN om det inte var mina saker.. haha. Hoppas hon blir glad!

ALLA ska röra sig till biografen om sisådär en timma, men jag har inte en aning om jag ska följa med eller inte. Vill liksom inte betala 100 spänn för en film jag verkligen inte vill se, som inte är något för mig.. War Horse, en häst film. & dessutom är inte krigsfilmer en favorit hos mig. Men vill jag sitta hemma hela kvällen helt ensam när alla mina vänner är på bio tillsammans? I DON'T KNOW!



Kommentarer
Postat av: mamma

Googlade på filmen och den verkar ju bra. Gick du på den eller inte? Älskar dig! Puss och kram

2011-12-30 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0