EN RESA I BILD - KARIBIEN 2012


i bilden, påväg


slapp gå, blev upplockade av vagn istället, ja tack sa vi ungdommar också!


MIAMI by night


MIAMI by day


i flyget från miami till Karibien


efter en 24 timmars resa var vi äntligen framme.


heaven och jag samma dag som vi anlände. Hade lite problem när vi kom,
vi skulle egentligen fått två-två rums lägenheter. Vi fick fyra enrums lägenheter
ist, och vi 3 tjejer fick ett eget hotellrum. Vi klagade inte!


first night. Heaven, cody och jag


restaurangen.




andra dagen började med poolen.


eftemiddagen spenderades på stranden. Eftersom vi inte visste vart vi var
tillåtna å vara spenderades den på stranden som var öppen för alla.


varje dag hade vi strålande sol å klarblå himmel, men fråmåt eftermiddagarna
kom molnen smygande å runt femtiden såg det ungefär ut såhär varje dag.
Dock var vi oftast klara med solandet och badandet å hemma vid denna tid,
så lite moln överlevde vi.


ser grått ut pga vädret, så bilden är rätt tråkig, men här är 1 av de 8 poolerna.
poolen vi spenderade mest tid vid, hade den iprincip för oss själva eftersom
den låg i royal suits arean och lite utanför "den vanliga/main arean".
Från vår balkong btw.


en dag vid poolen (dag 3). eftersom Cody inte klarade av solen lika bra
som oss andra hittade man henne på denna plats ungefär... hela resan :)


jag & Heaven.






Dag 4. Hade precis vaknat upp, gick upp vid 8.45 varje morgon, och vid 9
tiden var vi på frukosten, som förövrigt var riktigt god. Dock är jag en frukt
människa så min frukos bestod vaje morgon av 1 pannkaka och ett stort
last med frukt. ananasen var att DÖ för!


dag 4 spenderade vi vid havet, denna gången VIP-beachen. Var riktigt
nice, dock var du tvungen att vara där tidigt om du ville ha en sunbed.
Speciellt för de sängar som var gjorda som en gunga och hydda.


BEAUTIFUL! på VIP beachen hittade man även jacuzzis. (ska tillägga att
det fanns en till VIP beach, dock för members, alltså snäppet vassare än oss,
kunde ju inte gå in där men damn, it looked nice from the outside.)




ser ut som en liten knubbis, men det bjuder jag på.


kväll nummer 4


middag.


Heaven, jag och Uncle ed. (min värd pappa) Detta är tyvärr den enda bild
jag har tillsammans med honom, så det får duga trots att han blundar.


efter middagen var de show. Efter det var det dans. Jag är inte tjejen som
är uppe på dansgolvet frivilligt, men killarna som står för underhållningen
tollerarade inte ett nej så till och med jag var uppe på dansgolvet. Och vi
snackar inte disco här, vi snackar spanska folkdans. Dock hade jag turen
på min sida å föddes som flicka och slapp därför föra dansen. Trots att han
förde så sög jag! kan verkligen inte dansa 


Dag 5 - beachen






systeryster

DAG 6 låg jag hemma hala dagen, drog på mig magsjuka och lämnade inte
tummet på hela dagen


sista dagen, dag 7. Var fortfanade inte toppen men vägrade ligga hemma
en till dag. View from the main pool.


the main pool och poolbaren.


en till bild på utsikten från poolen.


heaven och jag.


efter lunchen pallrade vi oss ner till playan.


sista kvällen. påväg till middag.






3 av underhållarna som jobbade på hotellet.


på kvällen var the showtime. Om jag lyckas komma på hur man lägger upp
videos så ska jag visa er vad dom gjorde snart.


Efter showen påväg till nattklubben. Okej, var rätt surt att vi sista kvällen
får veta att vi är gröna att gå till nattklubben, vi var säkra på att det endast
var VIP members som kunde gå dit, men icke.


en av underhållarna, som förövrigt var förälskad i mig. Han frågade om jag
ville bli hans flickvän. Självklart sa jag ja!


och sista bilden jag har en en bild från nattklubben, de försöker lära mig
dansa spansk dans. Efter 2 sånger klarade jag det okej. Du tog 2 steg ett håll
och sen två steg åt det andra hållet i takt med musiken. 2 sånger... Jag är
verkligen kass.

IAF, det var en massa bilder. Tillräckligt för att beskriva resan någorlunda bra.
Det var iaf toppen, hade en underbar vecka och det suger rätt hårt att nu sitta
här hemma och skriva och kolla igenom alla bilder. Längar tillbaka sååååå.
Dock är det skönt å sova i min egen säg ingen, haha. Enda possitiva.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, hade en stenhård träning idag. Puss på er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0