MY SWEET 18!

ÄNTLIGEN har vi tagit oss i kragen å laddat ner bilderna från mitt surprice party. Dock var det inte så många bilder som jag trodde. Men ni ska få en och annan video också, så det blir bra! För er som missat så hade dom ju dragit ihop ett överraskings party för mig när jag fyllde 18. Men jag hade verkligen INTE en aning att de hade något på gång. Så efter en basket match drog jag hem och drog på mig min pyjamas medan Heaven började sminka sig "idiot, tänkte jag, varför sminka sig när vi ska gå och lägga oss"  och sedan stack jag iväg till Hillarys.






-fråga mig inte var Darren gör...


När jag öppnar dörren...


Killarnas present till mig... Exakt, jag hade inte en aning om vad jag skulle göra.


Helium...

Kommentarer
Postat av: Monika

Hade lite läsning att ta igen på bloggen ser jag. Kul med klippen från födelsedagen också. Du verkar ha härliga vänner over there. Må gott och njut av sista månaderna innan resan med familjen och livet i Sverige stundar igen. Goa kramar från gävle som tagit SM-guld i hockey ikväll. Kramar till dig!!!!!

2012-04-19 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0