PROM









Så gott folk, prom börjar närma sig med stormsteg. Endast en och en halv vecka kvar. Dock är det ju bara för seniors (jag är junior) men det är liksom 99% säkert att jag kommer att gå. Samma sak med heaven. Så idag gick vi och döda lite tid genom att kolla på klänningar. SUCCESS! Båda två hittade klänningar som vi gillade. Heaven slog till eftersom det endast fanns en i hennes storlek kvar. Jag ska dock kika lite till, men vet vad det blir om jag inte hittar något bättre.

Färgerna gör sig inte bra på kameran. Min klänning är mörkare lila inte blålila som det ser ut på bilden och heavens är korallrosa inte orange, båda ser MYCKEt bättre ut in real life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0