AJ!

Mina visdomständer växer så det knakar, och eftersom vi inte får ta med tabletter (du kan bli avstängd) har det varit dödligt å gå till skolan, har varit sååååå nära på att ringa hem varje dag så dom kan plocka upp mig så jag kan åka hem ta painkillers och döda min smärta. Har hela tiden trott att smärtan kommer från tänderna som vill upp. som grädde på moset utbrister min värdmamma idag när jag visar henne svullnaden "UPPS, tänderna växer så det knakar, men svullnaden är en infection". TACK GUD FÖR DETTA TILLVERK!

Iaf, nu ska jag iväg och fira en av mina kompisar som blir 17. Och för en gångs skull har jag kameran laddad och redo :) Uppdaterar imorgon. PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Monika

Vet inte om det bara är jag, men jag tycker att du på fotot har en "amerikansk" look. Till och med utseendet börjar bli amerikaniserat....;) Hoppas tandvärken snart går över och att det inte blir värre. Finns många skräck historier om visdomständer:( KRAM PÅ DIG!

2012-02-06 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0