ALLA <3 DAG

tjejer går runt med stora nallebjönar, ballonger, blomsterbucketer. vissa är bara för mycket men de flesta är såååå söta! alla hjärtans dag är är en BIG deal! and i kinda like it.  

Imorses "glömde" jag min lunchpåse i bilen så jag kunde låna heavens nycklar och hämta den. endast så jag skulle ha tillgång till hennes nycklar hela dagen. vid 12 tiden kom tyler förbi (han går på en annan skola) och jag sprang ut och öppnade bilen åt honom. Han lämnade en bukett med rosor, en nalle och ett kort och frågar mig "do you think she will like it?" 

jag måste vara bra, för hon hade inte en aning och blev riktigt överraskad.

IAF, hon var glad, jag var avis och jag kommer sakna highschool/america när det kommer till dessa dagar. varför är inte svenska killar romantiska? HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0