BASKETBALL

var en riktigt lugn helg denna veckan, men på söndag pallrade jag mig upp vid åtta tiden, GALET bra för att vara mig som sov till 4 helgen dessför innan. Iaf, åkte och kollade på basket med Molly. walker, hennes kille spelade om mästerskapet... Det är "amatör basket" eller jag vet inte vad de ska kallas, men dom är ett gäng som har ett lag, en elev är coach och ja... det är kul att kolla på eftersom man spelar sina kompisar och det är inte jätte seriöst, man bråkar lite extra med polaren osv. för att sammanfatta det, det är en riktig rolig match att kolla på och du skrattar en hel del.
Eftesom jag kände båda lagen så var det svårt att välja vilket lag jag hejade på, så det fick bli båda, hehe. men walkers lag tog hem segern så det var väl gött. ;)

¨




inte världens vackraste bild, men den får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0