FINALS!

HEJ SVERIGE!

just nu är det exakt två skoldagar kvar på denna semester och sedan får vi nytt schema. Vi är mitt uppe i finals och det innebär att vi gör alla slut prov. Eftersom jag har så gött schema och lätta klasser så oroar jag mig inte särskillt mycket över detta. Medans andra elever studerar till 3 på nätterna så att alla verkligen sitter och de får sitt önskade A.

Iaf, idag hade jag finals i FASCE, hemkunskap på svenska. Jag sydde några stygn och applicerade ett tyg på ett annat. När jag lämnade in det utbrister min lärare. "OMG, it's SO pretty! everyone, look att Fannys". Vill tillägga att det var fult som fan och en 8 åring hade kunnat göra samma arbete utan problem. Det är så låg nivå på skolan här! Ha


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0