NÄ, DET ÄR INGEN VANLIG DAG...

..för det är faktiskt min födelsedag, hurra hurra hurra!





detta var inte igår

Känns coolt att jag redan är 18 i sverige men måste vänta ytterligare en dag innan jag är 18 här. Iaf, kommer inte ha tid att vara inne på datorn i helgen så grattar mig själv nu ist :)

Ska jag vara ärlig ser jag inte fram emot min arton års dag värst mycket. jag menar, 18 är en big deal i sverige men inte här... kan inte göra något här. Och det jag fakiskt kan göra här i USA är emot organisationens regler så det suger. Inga krog rundor, körkort och sjukanmälningar för mig inte. Dock ska det bli kul å fylla år! Älskar födelsedagar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis nu är du vuxen!!! men för mig är du fortfarande den lilla flickan på bilderna.

Saknar dig såååååå.

2012-02-11 @ 12:02:51
Postat av: Farmor Farfar

Hej födelsedagsbarnet. Grattis från oss båda.

Har hört att du till och med håller på att få VISDOMständer, nu börjar du verkligen att bli stor.

Vi är nu och besöker Claes och passar på att använda hans dator. Ha det nu så bra och gör dagen.

Puss o kram

2012-02-11 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0