oh no...

ni vet hur vissa är är med tandläkare... är rädda för att gå dit osv. Ungefär samma rädsla har jag för frisörer.
Har alltid hatat att gå till frissan. Jag hatar att gå dit och hatar minst lika mycket att gå därifrån. Och om inte mamma bokar en tid så hade jag väl aldrig gått dit. Jag är en av dom som ligger hemma och lipar efter en haircut. (ja, det är faktiskt sant, jag kan gråta i timmar efter en haircut)

MEN tro det eller ej. Jag Fanny Löthman har bokat min egna tid. Insåg att det var över ett halvår sedan jag besökte en sallong. mitt hår är illa nu, ILLA! Dock har jag just nu magknip och funderar på att boka av den... får se imorgon.


(när jag finally har RIKTIGT långt hår är det dags och klippa av hälften, f***)

p.s. kan inte komma ihåg hur du säger haircut på svenska. hår klippning? klippning av hår? uppppps...
mamma och pappa klagar även på min stavning nu förtiden, jag ber om ursäkt för detta. Men tror att alla utbytesstudenter kan intyga att det är mycket svårt att skriva och prata när du är så van vid engelskan. Gramatiken och allt är så annorlunda och eftersom du inte hör svenska... vad jag vill säga är att du glömmer typ av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0