SKOLAN

Jag har ju berättat hur seriösa lektioner vi har. Just nu håller vi på och filmar utbytesstudenterna på skolan, vi är tre tjejer som håller på med detta. Vi har fått gruppnamnet "blond..." något, och det betyder något med att blondiner är dumma. (vi alla tre är blondiner). Och jag hatar att säga det. men, vi gjorde en 10 min intervju med en kille från germany, vi skulle använda microfon, och det gjorde vi... dock glömde vi att plugga in microfonen. så vi har en film, en intervju utan ljud. Pinsamt när vår lärare säger "ert gruppnamn passar er, gå och gör om intervjun".

Detta är dock från en annan lektion, teater... inte så seriös den heller. Vet inte om hon gillade mina outfits eller varför jag fick ett A i betyg, för det här var det enda vi gjorde!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0