finals.

Förlåt för det dåliga uppdaterandet. Är rätt mycket i skolan förtillfället, det är nämligen så att vi har finals just nu, vad det betyder är att vi gör slut projekt i alla ämnen. Så det är mycket plugg och en massa redovisningar. Finns liksom inte tid för allt vad blogg och dator heter. Men snart är denna semester slut, halva skolåret har gått.
Gud va tiden går fort.
Men ska bli skönt med ett nytt schema faktiskt. Har jag sagt vad jag har för klasser nästa semester? Kommer inte ihåg så drar igenom dem snabbt.

VIDEO PRODUCTION
STYRKETRÄNING
BLOMMSTER DESIGN/FLORIST
HEMKUNSKAP
KREATIVT SKRIVANDE
US HISTORY

Ser fram emot detta :) tror ni hajar varför!?

Nu ska jag krypa ner i sängen och börja på en ny serie eftersom One tree hill nu är slut. Blir gossip girl. (får mig att tänka på mina vänner och sommaren i GG-baren(intärn skämt, så det är ok om ni inte fattar))



Kan även tillägga att vi har långhelg, LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Monika

Sköna glidar ämnen du har under våren ;) Låter som du gott kan ha lite intensivare period med finals innan vårterminen drar igång. Stort varmt TACK för det härliga paketet du skickade till oss. Noel kör bil för fullt och Leahs läppar och hår glittrar konstant ;) USA godiset blev klart uppskattat till fredagsmyset med en ny säsong av "wild kids". Gulligt av dig att tänka på oss här hemma i isbjörnsland. KRAM på dig goa du!

2012-01-14 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0