GOTT NYTT ÅR

äntligen var det dags för 2011 att över gå till 2012.
Och eftersom jag är sjuk och har mycket tråkigt tänkte jag göra en alla listor som man gjorde på bilddagboken för 4 år sedan :)

2011 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom ditt 2011! (Har redan tagit slut, men whatever)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Ja. Massor
 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag slutade med nyårs löften eftersom jag aldrig lyckas hålla dem. Eller det är inte riktigt sant, lyckades hålla det en gång. Ett godisförbjud i 5 klass.

3. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr.

4. Har du jobbat under 2011? Ohja, jag har jobbat och slitit en hel del, men jag Älskar mitt jobb så det har vart okej:)

5.Vilka länder besökte du? London, Rhodos och USA

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Jo, vet inte om det räknas, men. just nu saknar jag mina vänner och föräldrar, svensk mat och ja... haha

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 19 augusti och 21 augusti.

8. Vad var din största framgång 2011? Jag "flyttade" och gjorde en dröm till verklighet, jag trodde på mig själv och därför befinner jag mig på andra sidan jorden just nu

9. Största misstaget? Oj, jag har inte en aning. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag sträkt mig under fotbolls säsongen, Och just nu har jag dragit på mig en jobbig förkylning, men jag har haft tur.

11. Bästa köpet? Måste säga en otroligt snygg klocka som jag hittade på rea. Jag ÄLSKAR den och det verkar alla andra också göra.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping, UPPS!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja, denna resa gör mig lycklig!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Sexy and i know it, skinny love, if i die young osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag hade ju en period där innan avresa som var lite små jobbig, men jag måste säga gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Känner att jag vart ganska bra på att göra vad jag vill, men kanske skype'a med vänner och familj. Känns som jag har noll koll på vad som händer i sverige just nu, är väl ganska förståelig dock?

17. Vad önskar du att du gjort mindre? som alltid, jag är väldigt bra på sova länge, vaknade halv 4 idag (dock är jag sjuk) känns onödigt att sova bort dagarna. Så måste säga jag önska jag sovit mindre. (dock älskar jag att sova)

18. Hur tillbringar du julen? de firar jul den 25 här, så jag firade jul en dag sent tillsammans med min amerikanska familj :)

19. Blev du kär i år? Jag var ju "kär" i början av året

20. Favoritprogram på TV? One tree hill och gossip girl.

21. Bästa boken du läste i år? The Crucible

22. Största musikaliska upptäckten? Betyder?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Resan till USA var ju en del av min present så Yes sir, i did!

25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kommer ihåg, skriver inte riktig en önske lista längre.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade tillsammas med lite vänner och drinkar!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det kan alltid bli bättre, man jag är nöjd med mitt år.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? En ameikansk livsstil.

29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och äventyr

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Nathan Scott

31. Vem saknade du? Min familj och mina vänner

32. De bästa nya människorna du träffade? Min amerikanska familj och alla amerikanska vänner jag träffat

33. Har du legat på sjukhuset? Var ju en tripp till sjukan när jag förgade håret haha, men nej!

34. Hur ska du fira nyår? I år var det sista minuten planer som gjorde vår nyår lyckad. Vi satt hemma till 10 på kvällen utan planer, men spontana drag är alltid de bästa och vi hade en bra nyår.

35. har du varit lycklig detta året? Ja verkligen!

36. det bästa med hela 2011? Usa, och alla nya människor jag träffat! Rhodos och London ligger väldigt högt på listan också :)

37.  Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011? Det är jag säker på :) Usa och bli 18 säger väl allt?




väldigt opassande bild från 2010 :) Matla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0