HEJSAN SVEJSAN

Eftersom jag aldrig berättar hur mina dagar ser ut (kan bero på att alla dagar ser precis lika dana ut) tänkte jag göra det nu.

06,30 Ringer mitt alarm på morgonen, snoosar i si så där 10 min och efter det fixar jag i ordning mig. Efter jag är i ordning fixad och redo för skolan går jag ut och gör min lunch bag. Eftersom maten inte är gratis i skolan tar man med sig en lunch box/bag. Brukar vara en macka men en frukt och en påse chips. (jag vet, chips är inte nyttigt, men jag är i amerika, vad ska jag göra liksom?) efter det slår jag mig ner och käkar frukost. (När jag har bråttom äter jag i bilen (hoppas inte mamma ser detta))

07,20 lämnar vi huset och rullar iväg till skolan, tar si sådär 10-15 minuter beroende på trafiken.

07,45 ringer första klockan och skoldagen börjar sedan 07,50 och pågår till klockan 02,30(14,30) samma visa varje dag!

Efter skolan drog vi hem, Käkade lite och sedan slängde vi oss i sängen. Netflix, som förövrigt är världens bästa program, för $7 i månaden kan du kolla unlimited TV, Serier, Filmer... allt. Drar nu igenom one tree hills alla säsonger, är på 7an just nu. Eftersom både jag och heaven är lite små krassliga. förkylda, hostiga och allmänt sega har vi nu legat här hela dagen. Ganska gött dock! 

(eftersom det är fredag har jag inga läxor att göra och inga tider att "passa", annars slocknar jag runt 10-10,30 tiden)

P.S gillar att jag gör paranteser i paranteserna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0