idag blir det svensk mat!

Har verkligen inte gjort någonting idag, gjort lite läxor men inte mer än så. Imorgon har vi ledigt så det är gött!

Iaf, just nu står jag i köket och väntar på köttfärs, blir hemmagjorda köttbullar med mos och brunsås. Till efterrätt blir det svenska pannkakor, MUMS! Ska bli gött med lite svensk mat. Även om vi äter samma mat här som vi gör i sverkge tillagas allt på ett helt annorlunda sätt. Mer fett om ni hajar vad jag menar? Haha... Nä men maten här är go, men ska bli gött med en traditionell husmanskost.

Något som är lite kul är att... trots att jag är på andra sida jorden har jag inte ätit något som jag aldrig ätit förut. Konstigt? haha....


KÖTTBULLAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0